سینما خانگی سونی مدل BDV-N9200W

12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

سینما خانگی دستگاهی است که برای پخش صدا قدرتمند و سینمایی مورد استفاده قرار می گیرد . امروزه استفاده از سینما خانگی رواج زیادی دارد و کاربران می توانند از این دستگاه برای ایجاد صدا سینمایی با کمترین نویز و وضوح بالا در انواع حالت صوتی استفاده نمایند . سینما خانگی BDV-N9200W توسط کمپانی پیشگام سونی طراحی و تولید شده است . این سینما خانگی روی هم رفته 1200 وات صدا را تولید می کند و از بم ترین و آرام ترین صدا ها تا قدرتمند ترین صدا ها را در وضوح و کیفیت بی سابقه پخش می کند . این سینما خانگی لذت نگاه کردن به فیلم و سریال را چند برابر می نماید چرا که دیگر آهسته ترین دیالوگ ها نیز با وضوح کامل شنیده می شوند . گوش دادن موسیقی با کیفیت آن هم در قدرت بی نظیر این سینما خانگی سونی هیچ گاه خسته کننده نخواهد بود . این سینما خانگی از 5 بلندگو ، 1 ساب ووفر و دی وی دی پلیر تشکیل شده است . در این سینما خانگی فوق العاده از فناوری High-Resolution Audio استفاده شده است . این فناوری با تقویت صدا سبب می شود آنچه تاکنون هیچ دستگاهی قادر به پخش آن نبوده در وضوح قابل توجهی پخش و به گوش کاربران برسد . این فناوری عامل اصلی است که سبب شده است این سینما خانگی موج صوتی بسیار گسترده تری از سی دی پلیر ها را پخش کند . موتور DSEE نقش بسیار مهمی را در تقویت صداهای دیجیتالی بر عهده دارد و یکی از هم ترین ویژگی های این سینما خانگی سونی محسوب می شود . DSEE صدا های دیجیتالی را باز تولید می کند و به صورت صدایی طبیعی و قدرتمند پخش می کند تا درست همان صدایی که مقصود تولید کننده بوده به گوش شنونده برسد . موتور S-Master HX در کنار DSEE فعالیت می کند . موتور S-Master HX با پردازش صداهای باز تولید شده توسط DSEE فرایند پخش صداهای دیجیتالی در کیفیت و وضوح شگفت انگیز را کامل می کند . یکی دیگر از فناوری های مهم این سینما خانگی سونی که اشاره به آن خالی از لطف نیست ، فناوری ClearAudio+  می باشد . این فناوری با حذف نویز و موانع صوتی امکان پخش صدایی با کیفیت را فراهم می کند .

آنچە در یک سینما خانگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ورودی ها و درگاه های ارتباطی است که امکان اتصال سینما خانگی به دستگاه های دیجیتالی را فراهم می آورد . بدون درگاه های ارتباطی امکان استفاده از امکانات سینما خانگی وجود نخواهد داشت . وجود 3 درگاه HDMI در سینما خانگی BDV-N9200W امکان اتصال تلویزیون ، کنسول بازی و انواع دستگاه دیجیتالی دیگر به سینما خانگی را فراهم نموده است . همچنین 1 درگاه USB امکان پخش موسیقی و انواع محتویات USB از سینما خانگی را فراهم می آورد . از دیگر ورودی های مهم این سینما خانگی سونی می توان به بلوتوث اشاره کرد که نوعی اتصال بیسیم است و به کاربران اجازه می دهد تلویزیون ، گوشی همراه و انواع دستگاه دیجیتالی را بدون استفاده از کابل و سیم اضافه به سینما خانگی وصل کنند . پورت LAN و اینترنت بیسیم دیگر امکانات مهم این سینما خانگی هستند . وجود اینترنت بیسیم به معنی دسترسی به دنیایی بی کران از داده است که کاربران می توانند به آسانی آن ها را ازسینما خانگی خود پخش کند . Miracast و NFC قابلیتهای مشابه بلوتوث هستند که با اتصال تلفن همراه به تلویزیون امکان پخش محتویات مختلف آن را در قدرت صدا 1200 وات فراهم  می آورد . سینما خانگی BDV-N9200W مجهز به فناوری 4K Upscaler است . این فناوری سبب پخش تصاویر بسیار با کیفیت با وضوح 4 برابر نسبت به کیفیت فول اچ دی معمولی می شود .  فناوری 4K Upscaler سبب می شود تصاویری با کیفیت صدا بی نظیر این سینما خانگی را همراهی کنند تا کاربران بتوانند از تماشا فیلم ها و سریال های مورد علاقه شان لذت ببرند . در نتیجه تمامی ورودی ها و درگاه های ارتباطی ضروری برای اتصال انواع دستگاه دیجیتالی جدید و قدیمی در این سینما خانگی سونی پیش بینی شده است و هیچ محدودیتی در این زمینه به چشم نمی خورد .

سینما خانگی BDV-N9200W مجهز به حالت های صوتی مختلف است . مثلا در زمان تماشای فوتبال کاربران می توانند حالت ویژه نمایش فوتبال را فعال کنند . در این حالت صدا به صورت همه جانبه پخش می شود و کل اتاق را در بر می گیرد . همچنین صدا طرفدارانی که در استادیوم حضور دارند کمی بلند تر از حالت عادی پخش می شود . حالت فوتبال با استفاده از افکت های مختلف سبب می شود کاربران احساس کنند در استادیوم در کنار طرفداران دیگر حضور دارند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنند . همچنین در زمان نمایش فیلم و سریال فعال کردن حالت ویژه و اختصاصی این سینما خانگی سبب می شود دیالوگ ها با وضوح بیشتر پخش شوند . لازم به ذکر است که این سینما خانگی فوق العاده سونی مجهز به یک رقص نور ملایم و دلنشین است که در فضای پشتی اسپیکر ها ایجاد می شود . این سینما خانگی فضای خانه شما را رنگی می کند . سینما خانگی BDV-N9200W در دو رنگ جذاب مشکی و سفید ساخته شده است . این سینما خانگی از 4 بلندگو بزرگ و 1 بلندگو کوچک برای پخش صدا ، یک ساب ووفر و یک دی وی دی پلیر تشکیل شده است . اجزا متعدد و زیبا این سینما خانگی با قرار گرفتن در گوشه و کنار منزل شما فضای زیباو مدرنی را ایجاد می نمایند .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینما خانگی سونی مدل BDV-N9200W”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه